Stichting Hummingbird

Steunt goede doelen,  zodat zij het waardevolle werk dat zij doen kunnen voorzetten!

Wie zijn wij?

Wij (Ronald Beljaars, Iano Gangemi, Jan-Willem Oudshoorn, Henk-Jan van Pesch en Stefano Goossen) een groepje collega’s van Diversey Nederland, zijn Stichting Hummingbird gestart. Met deze stichting willen wij goede doelen ondersteunen in het waardevolle werk dat zij verrichten.

Wij steunen goede doelen die door ons en onze Diversey collega’s kunnen worden voorgedragen. Werk jij bij Diversey en wil je een goed doel voordragen? Klik hier.

Hoe wij dit doen?Wij verkopen geselecteerde artikelen in onze shop aan onze collega’s (en familie, vrienden etc.), en de opbrengst gaat naar een van de geselecteerde doelen.
Inmiddels zijn er al meerdere donaties uitgereikt!
Benieuwd aan wie? Kom meer te weten over de door ons gesteunde goede doelen. Klik hier. Of volg ons op LinkedIn om op de hoogte te blijven.